Selv om jeg nå begynner å bli en gammel mann og kanskje ikke har greie på barneklær så synes jeg at dette bare var skjønt! Herlige farger! Selv om du ikke ble noen fotballspiller som jeg hadde ønsket, så ser jeg jo nå at du hadde andre skjulte evner; profosjonell sydame er jo heller ikke å forakte! Stå på og fortsett med dette og det kommer helt sikkert til å gi deg mange gode minner fremover. Lykke til videre!!!
Måtte sjekke om jeg fikk dette til, og det fikk jeg jo :)
SvarSlettSelv om jeg nå begynner å bli en gammel mann og kanskje ikke har greie på barneklær så synes jeg at dette bare var skjønt!
SvarSlettHerlige farger!
Selv om du ikke ble noen fotballspiller som jeg hadde ønsket, så ser jeg jo nå at du hadde andre skjulte evner; profosjonell sydame er jo heller ikke å forakte! Stå på og fortsett med dette og det kommer helt sikkert til å gi deg mange gode minner fremover. Lykke til videre!!!